Видове риби част 1

Когато започнах да работя като готвач не различавах видовете риба, сигурен съм, че и много хора от вас също.В Англия, благодарение на г-н Марин Чаушев който ме взе в екипа си, се запознах със най-различни видове риби, миди, скариди, омари и тн.Също така ме научи как да готвя,  филетирам и съхранявам рибата.
Един готвач ми беше казал, Петър рибата и соса за риба не е обикновен продукт, за да може да приготвяш рибата трябва да го правиш с желание и любов към продукта
.Рибата е едно от най-трудните неща за готвене. Аз лично много обичам да готвя риба и да създавам интересни ястия от нея. Затова реших да ви запозная с някои видове риба,като съм прибавил и снимки към тях.

 

1. Пясъчен език  (Dover sole) 

2.филе от Tреска (COD) 

  

3.филе от Haddock( риба от семейството на Треската)

4.филе от хек  (Hake)

5.Филе от Писия  (Plaice)

6.филе от лаврак (Sea Bass)

7.Мида Сен Жак(scallop)

Публикувано на Uncategorized. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар